Kan ik een strijkapplicatie op een bestaande strijkapplicatie strijken?

Onze strijkapplicaties zijn geschikt voor materialen die normaal gesproken gestreken kunnen worden met het strijkijzer. Als het materiaal waar u de strijkapplicatie op wenst te bevestigen al een strijkapplicatie bevat kan dit problemen opleveren. De nieuwe strijkapplicatie heeft langdurige warmte nodig om te kunnen hechten aan de ondergrond. De strijkapplicatie die al op het materiaal zit krijgt deze warmte dus ook te verduren. Het kan zijn dat de oude strijkapplicatie niet meer tegen deze hitte kan en kan gaan smelten, barsten of bubbelen. Dit hoeft echter niet te gebeuren en is ook weer afhankelijk hoe oud de strijkapplictie is en of deze al vaker gewassen is etc.

Mocht u van plan zijn de strijkapplicatie op een bestaande strijkapplicatie te strijken dan is dit dan ook geheel op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk van het slecht of niet hechten van onze strijkapplicaties op uw ondergrond of voor beschadiging van de ondergrond door het strijkijzer. Wij raden hierbij aan max. elke keer 10 sec. te persen en geen strijkende beweging maken. Herhaal dit tot de nieuwe transfer goed vast zit. Houd hierbij de oude strijkapplicatie goed in de gaten!

Verdere tips: let tijdens het strijken er goed op dat u de stoomstand UIT zet! De applicatietape van de strijkapplicatie zal door de stoomfunctie gaan krullen en is hierdoor niet meer bruikbaar. Gebruik een theedoek op de applicatie en het product ter bescherming van het product.

Mocht de strijkapplicatie niet hechten op de oude strijkapplicatie dan is deze helaas niet geschikt voor een strijkapplicatie.

Bent u niet zeker of uw product geschikt is voor een strijkapplicatie, dan adviseren wij ten alle tijden dat u voorafgaand aan uw bestelling een proefsticker of kleurstaal besteld, zodoende kan u uitproberen (op een onopvallend stuk) of de strijkapplicatie goed hecht op de door u gekozen ondergrond en of de kleur overeenkomt met uw wens.

Afhalen

Wij hebben geen voorraad op ons adres. Strijklettershop.nl werkt vanuit een centraal magazijn van waaruit de producten op maat worden gemaakt en verzonden naar onze klanten. Helaas is het afhalen van producten hierdoor niet mogelijk.

Bestelling wijzigen

Zodra uw bestelling geplaatst is ontvangt u van ons de bevestiging per mail. Mocht u besluiten uw bestelling te annuleren of wijzigen dan is dit mogelijk binnen 1 uur na ontvangst van de bevestiging. U moet uw wijziging of annulering per E-Mail laten weten zodat Strijklettershop op tijd de productie kan stoppen. Mocht Strijklettershop.nl binnen 1 uur geen E-Mail hebben ontvangen om de order te annuleren of wijzigen dan is annulering of wijziging van de order niet meer mogelijk.

Bescherming van uw betalingsgegevens

Wij hechten een grote waarde aan de veiligheid van uw gegevens. Als onderdeel van de registratie wordt u gevraagd om enkele persoonlijke gegevens te verstrekken. Alle persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en in overeenstemming met de relevante wettelijke voorschriften, in het bijzonder degenen die behandeld worden zoals de wet bescherming persoonsgegevens (Wpb) omschrijft. Om uw gegevens te beveiligen in de online betaling is het systeem beveiligd met geavanceerde encryptie technieken zoals het Secure Socket Layer (SSL). De SSL is een erkend standaardprotocol dat zorgt voor veilige gegevensuitwisseling. U kunt dus met een gerust hart bestellen en betalen in de online shop van Strijklettershop.nl

Ik wil graag een ander lettertype.

Het is mogelijk een ander lettertype te kiezen dan wij in de webshop hebben staan. Als u de naam van het lettertype weet of u hebt een plaatje van het lettertype, dan kan u ons dat mailen en maken we voor u een aangepast ontwerp.

De strijkapplicaties die ik heb ontvangen zijn niet precies dezelfde kleur als op de site?

De kleuren op een monitor/beeldscherm worden altijd net iets anders weergegeven dan de werkelijkheid. Daarom is het zo dat de weergegeven kleuren op deze website altijd bij benadering zijn. Er kan een klein tintverschil optreden. Iedereen heeft zijn monitor/beeldscherm weer iets anders ingesteld en daardoor ontstaan er op iedere computer net iets andere tinten in de weergave. Onze stickers worden altijd op hoogwaardige machines gemaakt en zijn kleurecht.

Vragen over ruilen en retourneren

Bent u niet tevreden met uw aankoop of wilt u deze retourneren? Neem dan altijd eerst even contact op met onze klantenservice. Stuur nooit zonder overleg producten retour!

Om te zorgen dat u helemaal niet wilt retourneren geven wij u een paar tips voor u gaat bestellen:

Kleuren: kleuren op het scherm kunnen afwijken van de echte folie kleuren. Twijfelt u over de kleur dan adviseren wij ten alle tijden dat u voorafgaand aan uw bestelling een kleurstaal besteld. Zodoende kan u bekijken of de kleur overeenkomt met uw wens.

Ondergrond: Onze stickers hechten op vrijwel alle vlakke en vetvrije ondergronden, denk hierbij aan: gladde binnenmuren, ramen, meubels, glas, deuren, plafond, de meeste soorten kunststof, MDF, reclameborden etc. maar bijvoorbeeld ook in de badkamer op de tegels of op een douchecabine, op zeildoek of op rolgordijnen worden geplakt, er is een heleboel mogelijk. Stickerlijmen zijn tegenwoordig voor veel ondergronden geschikt, maar nooit voor alle ondergronden en onder alle omstandigheden. Bent u niet zeker van de “plakkracht” van het oppervlak, dan adviseren wij ten alle tijden dat u voorafgaand aan uw bestelling een proefsticker besteld. Zodoende kan u uitproberen of de sticker goed hecht op de door u gekozen ondergrond en of de kleur overeenkomt met uw wens. Wij zijn dan ook niet verantwoordelijk van het slecht of niet hechten van onze stickers op uw ondergrond.


Welke producten kunt u niet retour sturen:

Op specificatie gemaakte producten: Al onze producten waarbij een eigen afmeting, kleur of naam kan worden opgegeven, zijn maatwerk en kunnen niet worden geretourneerd.

Zakelijke bestellingen: Deze vallen niet onder het consumentenrecht en de wet ‘koop op afstand.’

Producten voorzien van applicatielaag: Deze dienen binnen enkele weken geplakt te worden en zijn vanwege de ‘houdbaarheid’ uitgesloten van het herroepingsrecht. Gespiegelde producten: Indien de sticker in een gespiegelde vorm besteld is.

Statische stickers: Statische stickers en statische raamfolie hebben geen lijmlaag, maar hechten door een speciale statische lading. De statische lading zal na de productie afnemen waardoor deze zijn kleefkracht op de drager verliest. Tevens kunnen er luchtbellen ontstaan tussen de statische sticker en de drager. Na montage zal de statische lading van de sticker zich weer opladen en zijn onze statische stickers en raamfolie extreem duurzaam en gaat het jaren en jaren mee. Om deze reden worden de stickers exclusief voor u pas na ingang van de bestelling individueel geproduceerd.

Bij twijfel: Weet u niet zeker of het product die u op het oog hebt wel of niet onder ons retourbeleid valt? Neem dan voor uw aankoop contact met ons op. Wij kunnen het je dan vertellen.

Als particuliere consument heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van het herroepingsrecht (de wet “koop op afstand”), u kunt hierdoor de aankoop van niet maatwerk producten en/of diensten binnen 14 werkdagen nadat de producten door u zijn ontvangen kosteloos en zonder opgaaf van redenen annuleren.

Voor meer informatie over het retour sturen van uw bestelling verwijzen wij u naar de retourprocedure.


Retourneren niet maatwerk producten en/of diensten:

Niet maatwerk producten en/of diensten zonder beperkte houdbaarheid  kunnen retour worden gezonden volgens onderstaande voorwaarden:

a). U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

b). De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

c). U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen.
Meer informatie kunt u vinden in de algemene voorwaarden.

Vanzelfsprekend zijn retour gestuurde artikelen ongebruikt en in ongeschonden staat, wanneer artikelen geschonden zijn worden hiervoor kosten in rekening gebracht.

Voor meer informatie over het ruilen van uw bestelling verwijzen wij u naar de retourprocedure.

Wat als er schade ontstaat aan mijn spullen?

Shopgroup kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade op lichamelijk of materieel/immaterieel vlak, die het gevolg zou zijn van gebruik van de door Shopgroup verkochte producten. Wij adviseren uitdrukkelijk om onze plak- en strijkinstructies goed op te volgen. Voor meer informatie bekijk de Algemene voorwaarden.